anywhere with you...

Kom på att jag totalt glömt bort om berätta den stora nyheten; jag och David ska flytta :)
Det kommer inte bli svårt att hitta oss eftersom vi flyttar ca 10 meter.. Nu har vi fått en 2:a på 70 kvadratmeter. Blir stor skillnad från dagens 1:a på 45 kvadrat- haha vi kommer inte hitta varandra ;)
Den 1 dec går flyttlasset. Just nu håller de på att kakla badrum, lägga golv, tapetsera och måla lister och golv. Det kommer bli så fint!! :)

Idag skrev vi på kontraktet. Känns så kul att skapa något nytt ihop. Det blir verkligen vårt krypin. Samtidigt var det väldigt jobbigt att skriva under uppsägningen på min lägenhet. Kändes nästan som att skriva under en skilsmässoansökan... Älskar den och den kommre alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.. Men men, man kan ju kanske inte på i en etta hela livet...? Eftersom jag flyttar ihop med David så känns ändå allt helt rätt ♥

Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera... isf blir det ganska mycket inredningssnack om en månad... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0