0,0000 diciplin

Det är verkligen jättesvårt att skriva hemtenta när man är i flyttider. Det är något fel på min dator. Den stänger hela tiden ner Word-dokument och så hoppar den in på hemsidor som IKEA, EM, MIO etc... jag förstår inte, har den fått virus? ;)

Känns jättekonstigt att skriva själv också när vi suttit tillsammans alltihop så mycket och gjort grupparbete. Man saknar någon att rådfråga!

Jag hoppas verkligen att morgondagen blir mer produktiv än denna dagen (eller ja, produktiv har den iofs vart.. i form av allt annat än plugg; tvättat ,  börjat rensa i garderoben, gjort müsli mm...)
Skärpning Tina!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, gumman! Precis sån var jag oxå igår! Idag har jag iaf hitills plitat ner några ord...

2010-11-02 @ 11:31:44
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, det är jobbigt att vara duktig när man sitter hemma. Helt plötsligt blir lägenheten välstädad och fin! Konstigt, haha. Hoppas allt är bra! Säg till om ni behöver hjälp med flytten! Kram

2010-11-02 @ 13:47:15
URL: http://emeliesundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0