cykel

Idag har jag äntligen köpt en cykel, känns som det blev helt rätt:). Jag, David och mamma invigde den genom att cykla bort till Brinkebergskulle Slusscaféet i Vänersborg. Wehoo, känner mig fri som bara svischar fram med vinden i håret. David ska köpa sin cykel nästa vecka så då kan vi åka ut på långturer.

Tyvärr blev vår inplanderade solning inställd på förmiddagen eftersom det var massor av tjocka moln som döljde solen, vad hände? Men passade på att åka till blomsteraffären för att inhandla blommor och dylikt till balkongen. Men planteringen sker dock ej förrän nästa vecka, men har mycket inspiration nu! Ska fösöka få det riktigt mysigt!'

På eftermiddagen var vi en sväng på Överby. David hittade en hel del skjortor, han måste ju se pråper och representabel ut på banken ;). Jag hittade en hel del linnen istället. Var precis vad jag behövde. Har upptäckt att den delen av garderoben som ska bestå av basplagg ekar tomt, så den måste förnyas!

Har nästan haft en heldag med älskade mamma ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0