2 juli + 6 juli = 9-11 juli

2 juli

Jag och älsklingen har varit ihop i 2 år. Det känns som tiden gått jättefort, men ändå känns det som vi känt varandra hela livet. Har varit de bästa två åren i mitt liv, allt är så lätt och självklart med dig hjärtat!
Jag och du, älskling ♥


6 juli

Jag är 23 år! Hade väldigt bra födelsedag, fick ju leka med gullungen Vide hela dagen ;). Fick många fina presenter! På kvällen var det fika för släkten. Det går att få in 13 personer i vårt kök uppenbarligen. Var väldigt lyckat!  Tack alla ni som gjorde min födelsedag till en minnesvärd dag :)


9-11 juli

Dessa två högtidsdagar firar vi tillsammans nu i helgen. Ska iväg på minisemester på Vann Spa och Hotell i Brasta. Vi fick en Coop-kupong med hotellpremie från Davids snälla föräldrar. Fick två nätter, två personer inkl frukost för 1400 kr, kanon :) Åker dit idag efter jobbet och sen blir det nog en tripp till smögen någon dag och även lite spa såklart. (Fick b l a en pool-floating behandling av honey i present). Ska bli helt underbart! ♥



♥♥♥ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis igen fina Tina!!

2010-07-12 @ 13:38:19
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0