helg v.31

Nu börjar helgen lida mot sitt slut. Men istället för att ledigheten slutar och jobbet börjar så är det tvärtom för mig - mitt sommarschema är nu slut och det innebär semester i 3 v innan skolan börjar igen. Jobbar några få dagar till, men ändå.. Lovely. Nu ska jag vila upp mig och ladda inför nästa termin. Ska försöka göra lite utflykter, umgås mycket med vänner och familj och bara njuta av att inte ha några "måsten" :)

Fredagskvällen var det tjejmys hemma hos Caroline med Lisa, Frida och Karin. Vi hade lite gourmet-plockmat i form av räkor, grillad kyckling, bröd, soltorkad tomat, oliv, fetaost, brieost och melon etc. Satt ute i hennes inglasade uterum. Det är sådana kvällar som förgyller livet. Love you girls!♥

Lördag var vi först på Väner Kök&Bar med Malin och Tony. Sedan åkte vi en liten sväng till Frida som hade förfest. Var en väldigt trevlig kväll det med :)

Idag efter jobbet så känns det som om vi hunnit med ovanligt mycket på få timmar. Måste säga att semesterkänslan och lugnet infann sig så fort jag slutade.. :)Först lite fika, sedan läste (så skönt att läsa fåniga och lättlästa romaner istället för tung kurslittartur för omväxlings skull) jag och vilade i soffan lite medan David kollade på fotboll. Sedan blev det en lång cykeltur ute i det fria. Efter det har vi myst i soffan med god mat och ett glas vitt. Jag firade min lediget och David att han nu ska jobba 12 dagar i rad ;)

Men nu är det dags att krypa till sängs med den bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0